Smart розсилка в директ
Розсилка – різновид прямого маркетингу. Це означає, що вона спрямована на особисті комунікації з клієнтами, щоб налагодити з ними контакт і отримати прибуток.
Приклади каналів, які використовують для розсилок: email, SMS, месенджери, push-повідомлення. Розсилки – це не тільки спам. Їх можна робити по своїм підписникам і робити це нативно. Ось приклади: ⠀
– Привітання з лід-магнітом, промокодом і посиланнями на свої майданчики, сторінки;
– Вітання з річницею: коли людина на вас підписана, наприклад, рік – ви можете привітати його з цією датою і дати якийсь бонус;
– Вітання з календарними святами найлояльніших підписників. Ну тут все зрозуміло: Новий Рік, Різдво, день будівельника, вчителя і так далі
– Нагадування про записи на прийом, консультацію, процедуру. Людина записалася до вас, а ви йому прислали в Директ нагадування. Дуже зручно.
– Інформування про акції. Якщо у вас якісь мега-розпродаж: чому б про нього не розповісти своїм лояльним підписникам?)
⠀ Є багато сервісів розсилок і чат-ботів, в Інстаграм це – Boss.Direct. У ньому можна створювати ігри, розсилки, чат-боти. Єдиний нюанс – ви не зможете відправляти більше 70 листів в день по своїм підписникам. Але якщо у вас немає аудиторії в 1,7-1,8 млн, а ви експерт або магазин з аудиторією 1-15к то цей варіант якраз для вас. ⠀ Серед таких сервісів для розсилки – Tooligram, Zengram, Instaplus і інші. Вибирайте той, який підходить вам більше, пробуйте і все вийде обов’язково.