Дизайн інтернет-магазину: на що звертаємо увагу.

Дизайн інтернет-магазину: на що звертаємо увагу.

Розробка дизайну інтернет-магазину – один з найпопулярніших замовлень в нашій студії.

Всі елементи дизайну в такому проєкті повинні мати одну мету – продаж товара або послуги.

Сайт інтернет-магазину може ускладнюватися також наявністю в ньому таких опцій як калькулятор знижок, розрахунок оплати частинами.

На що потрібно в першу чергу звернути увагу в дизайні інтернет-магазинів:

Правильно оформлений хедер (верхня частина сайту).

В ньому обов’язково розташовані:

логотип, назва, пошук, контакти, кошик, зворотній дзвоник.

Спершу відвідувач бачить саме цю частину сайту.

Оформлення цього блоку сайту несе важливе дизайнерське навантаження.

В цієї частині розташований бренд торгової марки – користувачеві звично бачити знак бренду з лівого боку.

Там же ррозташовуються рядок пошуку по сайту, контактна інформація, кошик, панель входу та реєстрації, посилання – путівники по сайту.

Основний контент. (Дизайн промо частини)

Промо блок знаходиться під хедером.

Промо блок призначений для реклами, сповіщень про акції та знижки.

Зазвичай, в промо блок включена можливість переключення слайдів.

Логічне розташування інформації в інтернет-магазині відіграє величезну роль в його сприйнятті.

Наприклад, дослідження впливу візуальної реклами на споживачів говорять про те, що краще всього потенційні кліенти запам’ятовують лівий верхній кут екрану або зображення, і можливо, саме там треба розміщувати головний банер з інформацією про акції.

В середині сторінки розташовуємо приваблюючу інформацію, актуальні статті та інші елементи, що привертають увагу – популярні товари, знижки, новинки.

Особливості оформлення футера (нижньої панелі вашого сайту).

Тут обов’язково слід розмістити такі кнопки, як:

доставка, оплата, зворотній зв’язок, посилання на сторінки в соц. мережах, іконки можливих способів оплати.

В футері добре сприймається контрастний текст з чіткими заголовками. Клієнт завершує ознайомлення з сайтом в цій частини сторінки.

Дизайн кошику.

Повинен бути максимально лаконічним, щоб не відволікати людину від здійснення покупки.

Перехід в кошик — завершальний етап купівлі товару.

Не варто розміщати тут зайві елементи, акції і спецпропозиції.

Вірним рішенням в даному випадку буде розміщення лінків на супутні товари та аксесуари.

Обов’язково розташовується краткий опис товару та інформація про діючу ціну.

Дизайн сторінок з товарами.

Тут важлива певна послідовність розташування товарів.

В цьому вам може допомогти система AIDA (Attention – Interest – Desire – Action),

ефективність якої описує безліч праць з психології покупців.

Компоненти сторінки повинні бути чіткими, зрозумілими і розміщуватися відповідно до думок потенційного клієнта про продукт.

«Що це? — Як виглядає? — Яка ціна? — Які характеристики? — Що про товар думають інші?»

Сторінка повінна бути просторою, головні елементи повинні виділятися.

Структура будується за допомогою окремих блоків інформації таким чином, щоб не заплутати користувача.

Акцентуємо об’єкти: назва товару, фотографія, ціна, кнопка «Купити».

В першу чергу погляд клієнта повинен відмітити виділені елементи.

Далі вже опис продукту, технічні характеристики, таблиця рейтингу, доставка.

Незважаючи на великий обсяг інформації, вона повинна бути стиснута до комфортних покупцеві размірів. 

Вигляд товару на зображенні визначає швидкість прийняття рішення про купівлю.

За великої кількості фотографій неможна відправляти користувача на іншу сторінку ресурса для ознаоймлення з ними.

Дизайн також мінімалістичний, — ніщо не повинно відволікати потенційних покупців від вібору товарів.

В дизайні інтернет-магазинів та веб сайтів загалом не рекомендується використання більше 3х кольорів.

Більша кількість кольорів допустима тільки для рекламних банерів і зображень товарів.

Не заохочуються також дуже яскраві і їдючі кольорові рішення — вони викликають негативні реакції разом з бажанням хутчиш вийти з сайту.

М’які спокійні відтінки натомість добре сприймаються і викликають довіру споживачів.

І в свою чергу, спокійний, позитивний настрій потенційного клієнта – найважливіший фактор майбутнього здійснення покупки.


Маємо надію, що інформація вас зацікавила, а якісний і ефективно працюючий сайт інтернет-магазину ви можете замовити в нашій студії!