Тренди в веб дизайні 2022

Тренди в веб дизайні 2022

Давайте розглянемо основні тренди у веб дизайні 2022, які стали популярними в кінці минулого та найймовірніше залишаться в топі і цього року.

Останні декілька років в дизайні ми спостерігаємо суцільну еклектику стилів та напрямків.

Однак і в цьому різноманітті все ж існують відповідні маркери за якими можна оцінити сучасність проекту.

Отже, 8 основних ознак в веб дизайні 2022 :

Інклюзія та різноманіття в ілюстраціях.

Найбільш актуальною для сучасного суспільства є цінність людини, її унікальність в усіх проявах, епоху однаковості та загальноприйнятих еталонів краси змінює культ індивідуальності та відмінності рис.

Зображення людей в дизайні теж змінюється, вони стають стають більш унікальними, від кольору шкіри до особливостей зовнішності.

Олімпійське гасло: «Celebrate Diversity!», дослівно – «Святкуй відмінності!» – в дизайні 2022 набуває надзвичайної актуальності.

Інфографіка – не лише про серйозне!

Зручна візуалізація інформації в таблицях та чартах переходить на новий рівень. Інфографіка тепер використовується не лише для донесення важливої інформації, а й для розважальних тем, задля більшого привертання аудиторії.

Сміливі бекграунди.

Сміливі колірні рішення щодо фонів, яскраві кольори знов у фаворі! Таким чином робиться візуальний акцент на важливій інформації.

Різнобарвні іконки та ілюстрації.

Повноколірні іконки та ілюстрації більш приваблюють та здатні швидше донести маркетингову ідею.

І якщо ілюстрації все ще можливо інтерпретувати по-різному, то іконки зазвичай несуть в собі універсальний посил, тому цей тренд може стати достатньо потужним інструментом для привертання уваги.

Шрифти із засічками.

Класичні шрифти із засічками зробили великий камбек в минулому році и не збираються відступати в цьому.

Справа в ностальгії, друзі!

Шрифти із засічками ніби відносять нас у минуле, в часи стабільності й спокою і, тим самим, впроваджують ідею надійності у дизайн.

Меми в брендингу.

Оскільки меми – це універсально прийнята форма візуального спілкування, великі бренди почали використовувати їх для збільшення ефективності спілкування з клієнтами.

Цитати!

Ми вже давно звикли до заводнення соціальних мереж цитатами, в цьому ж році трендом є використання цитат на будь-яких візуалах, для того, щоб максимально вірно донести до аудиторії свою ідею.

Скріншоти з соцмереж.

Крос-публікації в соцмережах виходять на новий рівень. Тепер скріпи екранів можливо і , навіть , потрібно використовувати в дизайні веб сайтів і за стосунків.

Просто тому що це тренд, тому що в моду входить справжнє життя, без фільтрів та прикрас.