Тренди в веб дизайні 2022
Давайте розглянемо основні тренди у веб дизайні 2022, які стали популярними в кінці минулого та найймовірніше залишаться в топі і цього року.
Останні декілька років в дизайні ми спостерігаємо суцільну еклектику стилів та напрямків.
Однак і в цьому різноманітті все ж існують відповідні маркери за якими можна оцінити сучасність проекту.
Отже, 8 основних ознак в веб дизайні 2022 :
Інклюзія та різноманіття в ілюстраціях.
Найбільш актуальною для сучасного суспільства є цінність людини, її унікальність в усіх проявах, епоху однаковості та загальноприйнятих еталонів краси змінює культ індивідуальності та відмінності рис.
Зображення людей в дизайні теж змінюється, вони стають стають більш унікальними, від кольору шкіри до особливостей зовнішності.
Олімпійське гасло: «Celebrate Diversity!», дослівно – «Святкуй відмінності!» – в дизайні 2022 набуває надзвичайної актуальності.
Інфографіка – не лише про серйозне!
Зручна візуалізація інформації в таблицях та чартах переходить на новий рівень. Інфографіка тепер використовується не лише для донесення важливої інформації, а й для розважальних тем, задля більшого привертання аудиторії.
Сміливі бекграунди.
Сміливі колірні рішення щодо фонів, яскраві кольори знов у фаворі! Таким чином робиться візуальний акцент на важливій інформації.
Різнобарвні іконки та ілюстрації.
Повноколірні іконки та ілюстрації більш приваблюють та здатні швидше донести маркетингову ідею.
І якщо ілюстрації все ще можливо інтерпретувати по-різному, то іконки зазвичай несуть в собі універсальний посил, тому цей тренд може стати достатньо потужним інструментом для привертання уваги.
Шрифти із засічками.
Класичні шрифти із засічками зробили великий камбек в минулому році и не збираються відступати в цьому.
Справа в ностальгії, друзі!
Шрифти із засічками ніби відносять нас у минуле, в часи стабільності й спокою і, тим самим, впроваджують ідею надійності у дизайн.
Меми в брендингу.
Оскільки меми – це універсально прийнята форма візуального спілкування, великі бренди почали використовувати їх для збільшення ефективності спілкування з клієнтами.
Цитати!
Ми вже давно звикли до заводнення соціальних мереж цитатами, в цьому ж році трендом є використання цитат на будь-яких візуалах, для того, щоб максимально вірно донести до аудиторії свою ідею.
Скріншоти з соцмереж.
Крос-публікації в соцмережах виходять на новий рівень. Тепер скріпи екранів можливо і , навіть , потрібно використовувати в дизайні веб сайтів і за стосунків.
Просто тому що це тренд, тому що в моду входить справжнє життя, без фільтрів та прикрас.