Креатив в рекламі
Креатив, вихід за межі стандартних очікувань, завжди цінився в рекламі. Навмисно продумана асиметрія форм, сюрреалізм, підкреслена нелогічність, направлені, втім, на підсилення характерних рис товару чи послуги, що рекламується – все це, звичайно привертає увагу, лишається в пам’яті, змушує говорити про себе.
І ось, бінго! Реклама досягла своєї мети!
Але такий сміливий підхід до реклами має один прихований нюанс. Іноді важко встановити меж уміж, наприклад, доброзичливим гумором і моветоном, або між смаком та несмаком.
Звичайно, важливу роль тут ще завжди відіграє суб’єктивне розуміння сенсу реклами замовником, дизайнером та цільовою аудиторією.
Однак, часто-густо, намагаючись вразити якомога більше потенційних клієнтів, рекламісти ведуть гру на грані фолу.
Чи погодились би ви на нестандартні рішення, або ж вам більше до вподоби класична реклама, з її простим, гарним візуальним рядом?