Деякі питання брендингу NBC логотипа Олімпіади в Токіо.

Деякі питання брендингу NBC логотипа Олімпіади в Токіо.

Американська компанія NBC презентувала оновлений брендинг Олімпійських ігор 2020 року в Токіо. З цього приводу виникає багато запитань. До того ж це може викликати ще більше непорозумінь. Давайте розбиратися.
На випадок, якщо ви ще не чули, Олімпіаду-2020 наразі скасовано, ігри заплановано на 23 липня наступного року, а Параолімпіаду на 24 серпня 2021 року. Але Олімпійський комітет вирішив дотримуватися Брендінгу Олімпійських ігор 2020 року.

Багато хто все ж має сумніви, що подія відбудеться навіть у наступному році.
Проте, якщо припустити, що ігри будуть у 2021 році,а брендинг залишиться таким, як планувалося 2020 року – це може викликати багато плутанини (до прикладу -зміна вашого імені також може спричинити непорозуміння та деякі незручності) . Якщо раніше ми бачили логотип «Токіо 2020» з олімпійськими кільцями під ним та логотипом NBC над ним, то тепер є нове доповнення: 202ONE.

Що саме повинно означати це 202 – ОДИН? У такому випадку, що таке 202? Щиро кажучи, це нагадує нам про сторінку 404, яка використовується, коли щось пішло не так, а це досить неприємно.
Можливо це слід читати так: 2020 – ОДИН, але чи не пропущено “0” чи “o”? З впевненістю можна сказати одне – буде ще багато запитань з цього приводу.