Як заробляти в TikTok?
Чи розглядали ви потенціал TikTok для заробітку в області цифрового маркетингу?
Навіть якщо раніше у вас і думок подібних не було, то зараз саме час задуматися.
У 2020 році в TikTok зареєструвалося понад мільярд користувачів з 150 країн. Це робить сервіс відмінним майданчиком не тільки для самовираження, а й для реалізації своїх товарів і послуг. Таке кількість користувачів ставить її на один рівень з Instagram за охопленням, а її нев’януча популярність, особливо серед молодої аудиторії, змусила набагато більше маркетологів стежити за останніми тенденціями TikTok.
Справа в тому, що платоспроможна аудиторія соціальної мережі тільки збільшується. Це означає, що дохід від TikTok буде рости разом з нею.
При цьому заробляти на платформі може не тільки бізнес, а й власники особистих блогів, монтажери, фотошопер, фахівці з реклами.
Головне – розуміти, що для отримання гідного доходу від TikTok немає необхідності самостійно заводити аккаунт і ставати зіркою платформи.
Способи заробітку в TikTok.
Пряма реклама.
Найочевиднішим способом заробітку в будь-якій соціальній мережі є пряма реклама. Її у блогерів купують як їх колеги, так і бренди, зацікавлені в продажу своїх товарів і послуг. Саме через це реклама підрозділяється на кілька категорій.
Реклама брендів.
До великих блогерам замовники приходять самі. Але якщо на ваш обліковий запис кілька тисяч передплатників, можна самостійно пропонувати свої послуги. Для цього шукайте акаунти в Instagram з пропозиціями.
Амбассадорство.
Амбасадор брендів називають людей, які займаються створенням позитивного іміджу. По суті, це ще одна форма тривалої реклами бренду.
Зазвичай Амбассадор компанії надсилають продукцію на пробу або дають особисто випробувати нові послуги. При цьому за їх діяльність додатково платять – конкретні суми залежать від лояльності аудиторії амбасадора, розмірів компанії та вартості пропонованих товарів. Але отримати права амбасадора можуть тільки акаунти з декількома сотнями тисяч передплатників, для новачків це спосіб заробітку в TikTok не підійде.
Партнерські програми.
Деякі користувачі заробляють за рахунок публікації партнерських посилань. Однак домогтися гарного трафіку саме так складно. Платформа не дозволяє публікувати прямі посилання. Тому спочатку людина повинна перейти, наприклад, в Instagram, а вже потім – на сайт партнера. Найпростіше робити це, запрошуючи купити товари в інтернет-магазинах за своїм промокодом. Шукати такі пропозиції можна на майданчиках Admitad і CityAds. Там публікуються оголошення на будь-які теми, що дозволяє вибрати рекламу з урахуванням тематики каналу.
Реклама інших каналів
Рекламу каналів купують початківці тіктокери у інших, більш успішних колег.
Найчастіше люди записують дуети з іншими блогерами: відіграють певні сюжети, співають, танцюють, малюють або виконують завдання.
Іноді вони починають спільні Челленджі, об’єднані єдиним тегом, знімають спільні відео з неясним кінцем, пропонуючи перейти на партнерський аккаунт і дізнатися продовження. Фіксованої вартості у реклами інших каналів немає. Вона розраховується з урахуванням охватів, види роликів і кількості переходів або підписок – це обговорюється заздалегідь.
Реклама музичних треків
Майже всі ролики в TikTok створюються під музичні треки. По суті, саме ця соціальна мережа задає тренди в музиці зараз. Через те, що вона впливає на популярність виконавців, з’являються пропозиції по рекламі музики. Зазвичай таким займаються середні або маленькі канали від 10000 передплатників.
Монетизація прямих ефірів
TikTok дозволяє проводити ефіри, тобто спілкуватися з передплатниками в режимі реального часу.
Ще в прямих ефірах можна рекламувати послуги і товари. Причому як свої, так і партнерські. Ця можливість і створює пропозицію по рекламі в прямому ефірі. Однак такий піар, якщо мова про чужих продуктах, вважається дуже ефективно. Все через те, що прямі ефіри пропадають з TikTok, якщо вони не були записані.
Як же заробляти, якщо ви не хочете створювати свій блог?
Способи заробітку в ТікТоке без блогу.
Не всім людям потрібна слава, тим більше серед такої специфічної аудиторії, як в TikTok. Так, якщо ви володієте програмами відеомонтажу, вмієте програмувати, робити красиві картинки в фотошопі або розкручувати соціальні мережі замовників, з тим, як заробити в Tik Tok проблем не буде.
Монтаж
Далеко не всі тіктокери вміють монтувати відео, тому послуги монтажерів потрібні з самого початку популярності платформи.
Особливо це важливо для каналів, побудованих на пранках і оптичних ілюзіях: від монтажу тут залежить не тільки успіх, але і сама суть відео. Такий заробіток підійде тим, у кого є професійні програми для обробки відео і достатній досвід. Потенційних монтажерів в TikTok багато. Однак заробіток у затребуваних фахівців хороший.
створення заставок
За аналогією з YouTube, TikTok вимагає барвистих заставок. При чому важливо, щоб вони відображали суть ролика і змушували глядача зацікавитися його змістом. Саме це зародило нову інтернет-професію – творець заставок. У ніші поки що невелика конкуренція, в той час як попит на такі послуги зростає.
Заробіток на SMM
По суті своїй SMM – це повноцінний маркетинг в соціальних мережах. І в TikTok ця послуга затребувана. Особливо вона потрібна каналам, які продають свою реальну або інформаційну продукцію. Кваліфікованих фахівців з маркетингу в соціальних мережах на платформі мало, чим і може скористатися бажаючий заробляти в TikTok.
Ми представили вам тільки невелику частину можливостей, яку надає популярна соціальна мережа. Шукайте, вибирайте те, що підходить саме вам.