WebAssembly став офіційним стандартом W3C
WebAssembly став офіційним стандартом W3C
▶️Консорціум Всесвітньої павутини (W3C) нещодавно оголосив Web Assembly 1.0 офіційним стандартом W3C. Після цього оголошення WebAssembly став четвертою мовою, яка початково запускається в браузерах слідом за HTML, CSS і JavaScript.
▶️Але є думка, що Wasm – це зовсім не мова програмування, і назва «асемблер для мережі» («web assembly») була обрана помилково, тому що це просто віртуальна машина, яка не має нічого спільного з мережею. Отже, WebAssembly або Wasm можна визначити як бінарний формат, який виконується в браузері або у віртуальній машині, і розроблений як портативний засіб для компіляції мови вищого рівня.
▶️Згідно з W3C, WebAssembly дозволяє веб-платформі більш ефективно виконувати складні обчислювальні алгоритми. Завдяки своїй крос-платформенності, Wasm може використовуватися будь-якою комп’ютерною платформою. Також багато мов підтримують Wasm, і їхня кількість збільшується щомісяця. Ці мови включають C / C ++, Rust, Java, Kotlin, Go, C #, TypeScript.
▶️WebAssembly активно використовується в таких сферах, як розробка ігор, ігрових двигунів, двигунів фізики, VR / AR (Doom 3), віртуальних машин (DOSBox), графічних / 3D-редакторів (Figma), аудіо / відео фільтрів та баз даних.
▶️Таким чином, WebAssembly досить вигідний у використанні, оскільки він забезпечує відносне прискорення в порівнянні з аналогічним кодом JavaScript. Крім того, підтримка Wasm з боку мов програмування постійно розвивається. Численні майбутні проекти W3C, спрямовані на підвищення юзабіліті та доступності Web Assembly, включають збір сміття та налагодження інтерфейсів.