Легенди дизайну: Йозеф Біндер

Легенди дизайну: Йозеф Біндер

У цифровому маркетингу головний компонент – це контент.

А контент повинен бути правильно упакований. Ілюстрації для постів в Фейсбуці, обкладинки сторінок, інфографіка, дизайн сайту, оформлення презентацій – все це інструменти боротьби за увагу клієнта.

Сучасний маркетинг – це переважно візуальний контент. Грамотний графічний дизайн стає інструментом ефективного маркетингу і впливає на успіх бізнесу в цілому.

Тому для дизайнера, який розраховує на серйозні проєкти, важливо спиратися не тільки на свої особисті уявлення про візуальний бік маркетингу.

В основі сучасних дизайн-систем підходи, які заклали основоположники дизайну.

Сьогодні пропонуємо ознайомитися з Йозефом Біндером. Це людина, яка створювала переконливі плакати. Чому він важливий?

Йозеф взяв усе найкраще від геометрії кубізму і реалістичних образів, а після, переніс це в свої плакати – вийшли зображення, які запам’ятовуються, які вражають своєю динамікою і монументальністю.

Joseph und Carla Binder, 1942 (Foto: MAK-Binder-Nachlass)

Біндер казав:

«У дизайні все має функцію. Дизайн має репрезентативну функцію. Дизайн має комунікаційну функцію. Дизайн має мотиваційну функцію. ”

Ще він вважав, що колір і форма невіддільні один від одного.

Чому про нього слід знати?

Якщо ти хочеш навчитися створювати переконливий візуальний контент – вивчи роботи Біндера.