Легенди дизайну: Йозеф Біндер
У цифровому маркетингу головний компонент – це контент.
А контент повинен бути правильно упакований. Ілюстрації для постів в Фейсбуці, обкладинки сторінок, інфографіка, дизайн сайту, оформлення презентацій – все це інструменти боротьби за увагу клієнта.
Сучасний маркетинг – це переважно візуальний контент. Грамотний графічний дизайн стає інструментом ефективного маркетингу і впливає на успіх бізнесу в цілому.
Тому для дизайнера, який розраховує на серйозні проєкти, важливо спиратися не тільки на свої особисті уявлення про візуальний бік маркетингу.
В основі сучасних дизайн-систем підходи, які заклали основоположники дизайну.
Сьогодні пропонуємо ознайомитися з Йозефом Біндером. Це людина, яка створювала переконливі плакати. Чому він важливий?
Йозеф взяв усе найкраще від геометрії кубізму і реалістичних образів, а після, переніс це в свої плакати – вийшли зображення, які запам’ятовуються, які вражають своєю динамікою і монументальністю.
Біндер казав:
«У дизайні все має функцію. Дизайн має репрезентативну функцію. Дизайн має комунікаційну функцію. Дизайн має мотиваційну функцію. ”
Ще він вважав, що колір і форма невіддільні один від одного.
Чому про нього слід знати?
Якщо ти хочеш навчитися створювати переконливий візуальний контент – вивчи роботи Біндера.