Компанія USPS представила хіп-хоп на своїх марках.


На початку липня компанія USPS продемонструвала набір із чотирьох марок, що демонструють хіп-хоп. Марки розробив Антоніо Алькала на основі фотографій Кейда Мартіна. В інтерв’ю зі Стівеном Геллером Алькала пояснив, яким був його задум.



Так як хіп-хоп має довгу і багату історію, і з самого початку було очевидно, що неможливо представити його сукупність лише в одному наборі марок. Але оскільки це така важлива частина мистецтва і один із найзначніших культурних внесків у світ, то було потрібно хоч якось почати її представляти. Хіп-хоп має чотири загальновідомі ключові елементи, або “стовпи”: реп, діджеї, графіті та B-boying (широко відомий як брейк-данс). Використання сучасних образів, які швидко та точно зображують жанри, допомогло представити культуру хіп-хопу в усій своїй різноманітності.
За матеріалами kottke.org