Яким стане Facebook вже незабаром?
Усе, що треба знати користувачам та SMM-спеціалістам
1. Посилення соціальних відкриттів
Компанія Facebook у 2024 році зосереджується на двох основних напрямах: створенні нової генерації соціальних мереж для молоді та використанні передових можливостей штучного інтелекту.
2. Орієнтація на молодь
З понад 40 мільйонами активних користувачів у США та Канаді щодня, залученість молоді є найвищою за останні три роки. Facebook підтримує молодь у важливі періоди життя — переїзди, початок навчання в коледжі, нова робота — полегшуючи пошук вигідних пропозицій на Marketplace, проводячи дослідження інтересів через Reels і Групи, зв’язок з місцевими спільнотами та використання Facebook Dating.
3. Розширення можливостей штучного інтелекту
Компанія вдосконалила технології ранжування Reels та Стрічки новин для покращення рекомендацій. Нова архітектура моделі штучного інтелекту незабаром буде використовуватися в багатьох продуктах, прагнучи стати найкращою технологією рекомендацій у світі до 2026 року. Генеративний штучний інтелект Meta Llama також покращує соціальні відкриття, наприклад, перетворюючи рецепт натисненням однієї кнопки.
4. Покращення відео та приватного обміну
Facebook оновив функції відео, включаючи новий повноекранний плеєр та повзунок для довших відео. Приватний обмін відео зріс на понад 80% рік за роком, тому компанія додала можливості швидкого обміну відео на таких платформах, як WhatsApp.
5. Підтримка творців контенту
Режим “Професійний” спрощує процес творення контенту та можливість заробляти на Facebook, наразі з понад 100 мільйонами активних користувачів щодня. Нова модель виплат винагороджує творців на основі успішності їхнього контенту, розширюючи можливості монетизації для всіх форматів.
Тож використовуймо соціальні мережі не лише для розваги.
Стежте за нами, попереду ще багато цікавої інформації!