WhatsApp для бізнесу: що потрібно знати
Звичайний месенджер WhatsApp використовується для повідомлень «один на один», голосових дзвінків і відеодзвінків через номер телефону. Користувачі також можуть створювати групові чати між кількома людьми.
Якщо ж ви є власником малого або середнього бізнесу, скористайтеся WhatsApp Business. Тут ви можете надавати клієнтам додаткову інформацію про ваш бізнес – ваш веб-сайт, короткий опис, робочі години, коли клієнт може очікувати відповіді, тощо.
Цю безкоштовну версію програми WhatsApp можна завантажити на телефони чотирьох співробітників або використовувати в браузері через WhatsApp Web.
Основні переваги WhatsApp для бізнесу:
Швидка комунікація з клієнтами
Використовуйте короткі посилання та QR-коди для миттєвого доступу клієнтів до прямих чатів з вами.
Позначення розмов мітками
Сортуйте клієнтів за типом розмови, наприклад, нові або постійні клієнти, питання продажу або скарги. Це корисно для компаній з великою клієнтською базою.
Охоплення широкої аудиторії
Функція Broadcasts дозволяє зв’язуватися одночасно з 256 користувачами. Для отримання повідомлень користувачі повинні зберегти ваш номер.
Автоматизація повідомлень
Автоматизуйте повторювані повідомлення та зосереджуйтесь на важливих частинах розмови. WhatsApp Business пропонує:
- Вітальні повідомлення:
Вітання нових клієнтів або відповіді на нові чати. - Повідомлення під час відсутності:
Відповіді на запити в неробочий час. - Швидкі відповіді:
Шаблонні відповіді на типові запитання.
Крім того, для великих компаній або тих, хто хоче інтегрувати WhatsApp у свої системи зв’язку з клієнтами (CRM), є WhatsApp Business API, який пропонує розширені функції та параметри налаштування.
Стежте за нами і ми розкажемо вам про цей сервіс в одному з наших наступних дописів.