Technotara Логотип і брендинг
Логотип і брендинг
Проект логотипу та фірмового стилю підприємства-виробника тари і упаковки. Чітка геометрична форма логотипу прямо вказує на основні якості виробів замовника. Квадрат підсвідомо сприймається глядачем як щось буквальне, тверде, реальне. Використання такого логотипу говорить також про бажання об'єднати візуальні образи стабільності (текст) та динаміки (квадрат на ребрі - фігура нестійка, і глядач підсвідомо очікує, що він все ж набуде горизонтального положення). Загальне відчуття сили доповнюється потужною типографікою і колірним акцентом. Глибокий зелений колір асоціюється з надійністю. Перша буква назви підприємства вдало вписана в форму, що, разом з поділом квадрата на сегменти, надає зовні простому логотипу додаткового смислового навантаження.