Негативні відгуки: як відповідати?
![Негативні відгуки: як відповідати? Негативні відгуки: як відповідати?](https://3dworld.com.ua/wp-content/uploads/2024/01/negative_website.jpg)
![how_to_respond_negative_reviews_1](https://3dworld.com.ua/wp-content/uploads/2024/01/nagative.jpg)
Сьогодні хочемо обговорити питання, про яке зазвичай не говорять вголос:
НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ!
Чи потрібно відповідати на негативні відгуки у соціальних мережах та у гугл?
Відповідь – безумовно, так!
![negative_reviews_2](https://3dworld.com.ua/wp-content/uploads/2024/01/dall-e-2024-01-29-21.10.34-a-pop-art-style-image-for-a-social-media-post-on-the-topic-should-you-respond-to-negative-reviews-and-how_.-the-image-features-a-comic-book-like-la.png)
Чому так важлива ваша відповідь на негатив?
Це показує, що ви цінуєте думку кожного клієнта.
Дає можливість виправити ситуацію та покращити враження від вашого бренду.
Допомагає побудувати довіру та прозорість з аудиторією,
тому що всі відгуки без відповідей виглядають так, ніби вам немає, що відповісти і відгук автоматично сприймається читачем як правдивий.
![negative_reviews_make_it_positive](https://3dworld.com.ua/wp-content/uploads/2024/01/dall-e-2024-01-30-10.46.19-create-a-minimalistic-pop-art-style-image-featuring-a-woman-with-an-expressive-and-thoughtful-face.-she-has-her-hand-gently-resting-on-her-cheek-sym.png)
Як правильно відповідати?
Завжди будьте ввічливими та професійними.
Вислухайте клієнта та визнайте проблему, якщо вона є.
Постарайтеся знайти рішення або запропонуйте допомогу.
Дуже часто відгуки не відповідають правдивій інформації – відповідь допоможе спростувати неправдиві твердження.
Пам’ятайте, кожен відгук – це можливість показати вашу відданість клієнтам та вашу готовність йти на зустріч.
Запрошуйте відгуки у клієнтів і випереджайте їх очікування!
Якщо вам потрібна стратегія відпрацювання іміджу компанії і проробка репутації – звертайтесь! Ми завжди допоможемо!