Негативні відгуки: як відповідати?
Сьогодні хочемо обговорити питання, про яке зазвичай не говорять вголос:
НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ!
Чи потрібно відповідати на негативні відгуки у соціальних мережах та у гугл?
Відповідь – безумовно, так!
Чому так важлива ваша відповідь на негатив?
Це показує, що ви цінуєте думку кожного клієнта.
Дає можливість виправити ситуацію та покращити враження від вашого бренду.
Допомагає побудувати довіру та прозорість з аудиторією,
тому що всі відгуки без відповідей виглядають так, ніби вам немає, що відповісти і відгук автоматично сприймається читачем як правдивий.
Як правильно відповідати?
Завжди будьте ввічливими та професійними.
Вислухайте клієнта та визнайте проблему, якщо вона є.
Постарайтеся знайти рішення або запропонуйте допомогу.
Дуже часто відгуки не відповідають правдивій інформації – відповідь допоможе спростувати неправдиві твердження.
Пам’ятайте, кожен відгук – це можливість показати вашу відданість клієнтам та вашу готовність йти на зустріч.
Запрошуйте відгуки у клієнтів і випереджайте їх очікування!
Якщо вам потрібна стратегія відпрацювання іміджу компанії і проробка репутації – звертайтесь! Ми завжди допоможемо!