БРІФ НА РОЗРОБКУ НАЗВИ (НЕЙМІНГ) | Creative digital agency

ПЛАН, ЗГІДНО ЯКОМУ МИ РОЗРОБЛЯЄМО НАЗВИ ДЛЯ БРЕНДІВ

Аналiз ринку, конкурентів та споживачів

Ми проводимо аналіз ринку, на якому планується запуск продукту, розглядаємо вільні ніші, оцінюємо конкурентів. Далі ми визначаємо цільову аудиторію продукту, складаємо детальний портрет споживача. Команда маркетологів вивчає смаки, уподобання, середовище проживання споживачів і ситуацію споживання продукції. Приклад: Аналіз ринку мінеральної води в Україні.

Внутрішній аудит компанії

На цьому етапі ми вивчаємо компанію, її продукцію, філософію, цінності та місію бренду. Ця інформація допоможе вибрати назву, яка розкриватиме бренд, підкреслюватиме його особливості. Результатом аудиту є документ-характеристика бренду. У нього маркетологи зазначають всю інформацію про основні якості бренду, його позиціонування і зовнішній вигляд.

Розробка технічного завдання

Технічне завдання – це документ з докладним описом вимог. Його спільно створюють аккаунт-менеджер і замовник. Всі подальші роботи проводяться згідно з пунктами, прописаними у ТЗ.

Визначення основної ідеї неймінга

Ми визначимо основну ідею неймінгу, тобто, який саме посил назва бренду має доносити до споживачів. Генерація варіантів назви (більше 1000 штук). Команда проекту вивчає інформацію про компанію і продукцію, інтереси цільової аудиторії, підбирає назви для бренду. Під час цього процесу копірайтери і неймери шукають натхнення в музиці, кіно, навколишньому світі, переглядають тисячі тематичних і абстрактних зображень.

Вибір варіантів назв

Далі відбувається процес відсіювання зайвих варіантів. Ми перевіряємо їх на фонетику, проводимо аналітичний розбір лінгвістики і стилістики назви, психолінгвістичний аналіз, також аналізуємо семантику, асоціативний ряд та запам’ятовуваність. Далі ми перевіряємо відібрані варіанти на унікальність. Кращі 15 варіантів потрапляють у фінальну презентацію. До кожного з них ми розробляємо супровідний текст.

Розробка візуальної складової

Для кожної назви ми розробляємо візуальний супровід. Він допомагає проілюструвати назву, розповісти про неї з емоційної точки зору, спростити вибір. Візуальний ряд демонструє позиціонування, також ми створюємо орієнтовну візуалізацію логотипу для кожного з варіантів.

Вибір фінального варіанта

Далі з 15 варіантів замовник обирає 3 і ми проводимо опитування цільової аудиторії. З його допомогою ми дізнаємось як запам’ятовується і з чим асоціюється назва, як її вимовляють люди. Потім, отримавши 3 концепти і аналіз опитувань, замовник обирає один із варіантів.

Консалтинг по регистрации торговой марки

Заключний етап – консультація про реєстрацію торговельної марки. Співробітники 3D World розкажуть про всі нюанси і дадуть поради щодо реєстрації торговельної марки.

БРІФ НА РОЗРОБКУ НАЗВИ (НЕЙМІНГ)

Будь ласка, заповніть цей бріф. Це допоможе нам краще зрозуміти вашу ідею і визначити приблизні терміни і вартість розробки. Чим детальніше ви його заповните, тим точніше і швидше ми зможемо реалізувати ваш проект. Якщо у вас виникнуть будь-які питання, наші менеджери із радістю допоможуть вам!

1. Загальна інформація про замовника

  • (Країна, Місто, Вулиця)
 

2. Загальні вимоги до майбутньої назви

  • 2.1 Умови замовлення послуги:

  • Розробка 10 унікальних назв однією мовою
  • Для кожної назви описується пояснення походження
  • Попередня перевірка назви на унікальність
  • Перевірка на вільні домени: *.ua/.com.ua
  • Розробка 5 нових унікальніх назв (безкоштовно, у випадку необхідності)
  • 100% передоплата
  • Строк розробки: 4...5 днів.

 

Підтвердження