Тренд «повільних покупок» (“Slow Shopping”)
Тренд «повільних покупок» (“Slow Shopping”) набирає популярності в соцмережах, як альтернативний спосіб економії грошей.
Новий фінансовий тренд захоплює Tiktok – «Повільні покупки» заохочують споживачів більш свідомо та по-іншому підходити до своїх бажань.
Це повна протилежність імпульсивним покупкам,
оскільки вимагає від споживачів навмисного обмірковування своїх звичок витрат.
Мінуси такої повільності в прийнятті рішень – іноді відмова споживачів від найнеобхідніших речей та неспроможність зробити вибір, занадто довге обмірковування покупки.
Бути свідомим у момент між спокусою і покупкою, і передусім, це спосіб позбутися безладу і почуття перевантаженості, які часто супроводжують фінансові витрати – ось що означає притримання цього тренду Slow Shopping.
«Повільні покупки» органічно вписуються в масштабний рух «повільного життя», що також активно почав пропагуватися в соцмережах.
Сторонники цього руху прагнуть вести простіше життя, уникаючи надмірностей і зосереджуючись на усвідомленості свого існування.
А як ви здійснюєте свої покупки онлайн/оффлайн?
Імпульсивно, чи, все ж, повільно? Якщо останнє – ви в світовому тренді!