Тренд «повільних покупок» (“Slow Shopping”)

Тренд «повільних покупок» (“Slow Shopping”)

Тренд «повільних покупок» (“Slow Shopping”) набирає популярності в соцмережах, як альтернативний спосіб економії грошей.

Новий фінансовий тренд захоплює Tiktok – «Повільні покупки» заохочують споживачів більш свідомо та по-іншому підходити до своїх бажань.

Це повна протилежність імпульсивним покупкам,

оскільки вимагає від споживачів навмисного обмірковування своїх звичок витрат.

Мінуси такої повільності в прийнятті рішень – іноді відмова споживачів від найнеобхідніших речей та неспроможність зробити вибір, занадто довге обмірковування покупки.

Бути свідомим у момент між спокусою і покупкою, і передусім, це спосіб позбутися безладу і почуття перевантаженості, які часто супроводжують фінансові витрати – ось що означає притримання цього тренду Slow Shopping.

«Повільні покупки» органічно вписуються в масштабний рух «повільного життя», що також активно почав пропагуватися в соцмережах.

Сторонники цього руху прагнуть вести простіше життя, уникаючи надмірностей і зосереджуючись на усвідомленості свого існування.

А як ви здійснюєте свої покупки онлайн/оффлайн?

Імпульсивно, чи, все ж, повільно? Якщо останнє – ви в світовому тренді!