В чому різниця між «домом» та «будинком»
Або чому те, що ви пишете, має велике значення
Самі того не розуміючи, ми сприймаємо кожне слово або речення інтуїтивно, підсвідомо малюючи образи в голові.
Тому різниця між почутим в рекламі «домом» та «будинком» – це наші емоції, почуття та тригери.
Що ми враховуємо, створюючи текстовий контент для наших клієнтів:
Емоційний вплив.
Правильні слова викликають емоції, створюючи глибший емоційний зв’язок з вашою аудиторією.
Візуальне залучення.
Описова мова допомагає вашій аудиторії уявити переваги, роблячи продукт або послугу більш привабливими.
Яскраві образи легше запам’ятовуються, ніж прості факти, збільшуючи ймовірність того, що ваше повідомлення залишиться в пам’яті й спонукатиме до дій.
Як ми використовуємо ці складові на практиці в копірайтингу?
– Детальні описи.
Замість «гарний двір» скажемо «тінистий двір, ідеальний для літніх барбекю».
Описуємо події так, ніби вони відбуваються зараз, щоб створити відчуття негайності та захопити увагу читача.
Включаємо всі 5 відчуттів – зір, слух, запах, смак і дотик – у свої описи, щоб зробити їх насиченішими.
Наступного разу, коли створюватиме рекламу, презентацію або навіть звичайний лист, пам’ятайте, що важливо «малювати» слова так, щоб ваші клієнти могли уявити, відчути й пережити всі переваги вашої пропозиції.
А за найкращими результатами – звертайтеся в 3DW!