WhatsApp для бізнесу: що потрібно знати

WhatsApp для бізнесу: що потрібно знати

Звичайний месенджер WhatsApp використовується для повідомлень «один на один», голосових дзвінків і відеодзвінків через номер телефону. Користувачі також можуть створювати групові чати між кількома людьми.

Якщо ж ви є власником малого або середнього бізнесу, скористайтеся WhatsApp Business. Тут ви можете надавати клієнтам додаткову інформацію про ваш бізнес – ваш веб-сайт, короткий опис, робочі години, коли клієнт може очікувати відповіді, тощо. 

Цю безкоштовну версію програми WhatsApp можна завантажити на телефони чотирьох співробітників або використовувати в браузері через WhatsApp Web.

Основні переваги WhatsApp для бізнесу:

Швидка комунікація з клієнтами 

Використовуйте короткі посилання та QR-коди для миттєвого доступу клієнтів до прямих чатів з вами. 

Позначення розмов мітками 

Сортуйте клієнтів за типом розмови, наприклад, нові або постійні клієнти, питання продажу або скарги. Це корисно для компаній з великою клієнтською базою.

Охоплення широкої аудиторії 

Функція Broadcasts дозволяє зв’язуватися одночасно з 256 користувачами. Для отримання повідомлень користувачі повинні зберегти ваш номер.

Автоматизація повідомлень

Автоматизуйте повторювані повідомлення та зосереджуйтесь на важливих частинах розмови. WhatsApp Business пропонує:

  • Вітальні повідомлення:
    Вітання нових клієнтів або відповіді на нові чати.
  • Повідомлення під час відсутності:
    Відповіді на запити в неробочий час.
  • Швидкі відповіді:
    Шаблонні відповіді на типові запитання.

Крім того, для великих компаній або тих, хто хоче інтегрувати WhatsApp у свої системи зв’язку з клієнтами (CRM), є WhatsApp Business API, який пропонує розширені функції та параметри налаштування. 

Стежте за нами і ми розкажемо вам про цей сервіс в одному з наших наступних дописів.