Неймінг
Неймінг (naming) – це процес розробки назви бренду для компанії, товару чи послуги, найважливіша частина маркетингової стратегії компанії, невід’ємна частина позиціонування бренду.
Розробка неймінгу – це складна процедура, в якій важливо не допустити помилку. Наука семонеміка, яка займається створенням імен компаній з допомогою маркетингових факторів, стверджує, що «зачепити» людську уяву може назва, яка містить певне протиріччя і тим самим викликає цікавість. Тому для підбору правильної назви фірми або торгової марки необхідне поєднання свіжого погляду, винахідливості, нестандартного мислення та креативності. Творчо розроблене якісне ім’я гарантує, що найменування «укоріниться» у свідомість бажаної цільової аудиторії.
Наше агенство готове розробити для вас назву, яка працюватиме на благо вашого бізнесу 24 години на добу та допоможе виділитись серед конкурентів. Процес неймінгу у нашому агенстві відбувається поетапно. Грамотне проходження кожного з них – запорука вдалої розробки імені. Ознайомтесь із цими етапами та розкажіть про свої ідеї й бажання нам, переглянувши та заповнивши наш бріф.