Дизайн рекламного флаєра та СММ дизайн
Клієнт: брокерська страхова компанія в Бельгії. Завдання: розробка дизайну рекламних маркетингових матеріалів (флаєрів), обкладинок для відео в інстаграм, публікації для соцмереж. Виконання: рекламна продукція розроблена відповідно до стилю сайту (створеного раніше нашим агенством), з обов'язковим використанням логотипу та брендової колірної палітри. Кольорова схема проєкту - це професійне поєднання зеленого та білого, з яскравим акцентом оранжевого кольору для виділення ключової інформації. Такий вибір кольорів не тільки відображає стабільність та зростання, асоційоване зі зеленим, але й привертає увагу до важливих деталей завдяки енергійному оранжевому кольору. Макет флаєра ретельно структуровано, щоб керувати потенційного клієнта через перелік пропонованих послуг для найкращого сприйняття інформації. Дизайн є універсальним, оптимізованим як для друку, так і для соціальних медіа платформ, забезпечуючи клієнту широке охоплення його потенційної авдиторії.